29 Mart 2012 Perşembe

yufkadan kol böreği


Malzemeler;

5 yufka
Yarım kg yağsız beyaz peynir
Maydanoz
1 bardak süt
2 yumurta (birinin sarısı üzerine)
Yarım çay bardağı zeytinyağı

Hazırlanışı;

1-Peynir ve  doğradığınız maydanozları bir kapta karıştırın.
2-Süt , yumurtanın birisi ve zeytinyağını bir kapta karıştırın.
3-Yufkayı serip üzerine sütlü harçtan sürün ve yufkayı ortasına kadar kapatın ,uzun kısmına  peynirli iç koyup yufkayı rulo şeklinde sarın.
4-Üzerine yumurta sürüp, çörekotu serpin ve pişirin.


10 yorum:

  1. olsada yesek şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. buyrun hemen ikram edeyim size:-)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim canım.yemiş kadar oldum.bugün gebzedeydim.börek yapacağınızı bilseydim uğrardım size :P

    YanıtlaSil
  4. başka bir zaman beklerim o zaman:-)

    YanıtlaSil
  5. valla teyzecim bana görünüşü değil tadı lazım. bide fotoğrafın güzel olması için uğraşıyosun yaa ozaman daha lezzetli gözüküyo. :-)

    YanıtlaSil
  6. çookk güzell görünüyorr:)
    alsam olur mu bi tanecik:)
    ellerine sağlık canım..
    seevgiler..

    YanıtlaSil
  7. ayşegül hanım bir tanecik değil hepsini alabilirsiniz:)

    YanıtlaSil
  8. teyzecim benim teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. merhaba canım seni izlemeye aldım...
    böreği çoook severim...
    harika görünüyor...
    ellerine sağlık...
    sende beni izlemeye alırsan sevinirim...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. teşekür ederim gurme şirine.

    YanıtlaSil