14 Eylül 2011 Çarşamba

browni


Dün akşam kuzenim Fatma’da yedim bu tatlıyı, hafif ve güzel bir browni. Ellerine sağlık Fatma.

Malzemeler;

4 yumurta
2 su bardağı tozşeker
2 su bardağı süt(bir bardak üzerine kullanılacak)
1 su bardağı sıvıyağ
3 kaşık kakao
Vanilya
2,5 bardak unu ve kabartma tozu

Üzeri için;
Çikolata sosu

Hazırlanışı;

1-Yumurta ve şekeri iyice çırpın.
2-Süt ,sıvıyağ ve kakaoyu ekleyip karıştırın ve bu karışımdan bir bardak ayırın.
3-Un ve kabartma tozunu ilave edip karıştırın ve tepsiye dökün ve 180 C fırında pişirin.
4-Çikolata sosunu üzerindeki tarife göre hazırlayın.
5-Ayırmış olduğunuz karşıma bir bardak süt ilave edip fırından çıkan kekin üzerine dökün.
4-Çikolata sosunu üzerine yayın ve dilerseniz hindistan ceviziyle süsleyin.

3 yorum:

  1. browninin tadı damağımda.Bayanlar browni yapmak isterseniz tam aradığınız tarif kekin kıvamı o kadar güzel ki üşenmezsem yapıcam ve doya doya yiyecem

    YanıtlaSil
  2. Hiç elinden yemedim.Çok güzel görünüyor.Biliyorum hep istiyorum ama ben yine isiyorum.Acaba Hatice teyzem bunu bana yapar mı? :)

    YanıtlaSil
  3. sen yeter ki iste teyzecim tabi ki de yaparım.seve seve:D

    YanıtlaSil